Tienerkerk

Iedere  maand is er voor jongeren vanaf 1 VO tienerkerk. Meestal is dit de 4de zondag van de maand, maar via whatsapp wordt de exacte datum bekend gemaakt..
Om 10.00 uur ben je van harte welkom in de bovenzaal van de Bron (naast de kerk), waar de thee of wat fris klaar staat. Neem gerust een vriend of vriendin mee! .

We gaan aan de slag met ons geloof in Jezus Christus. Hetzelfde thema uit de gewone dienst komt bij ons terug. Daarnaast werken we aan onze vriendschappen. De kerk moet een veilige plek zijn om naar toe te gaan. Hier kun je terecht met je vragen. Hier vind je vrienden die je kunt vertrouwen. En tot slot moet het gewoon ontzettend leuk zijn!

Aan het einde van de kerkdienst gaan we met elkaar naar de kerk om de Zegen van de Heer te ontvangen voor we naar huis gaan.

Er is een tienerkerk app. Wil jij daar ook in dan even een berichtje sturen naar Linda van Dorp (0625120044)

Heb je vragen en/of opmerkingen, laat het gerust weten.

Namens de TIENERKERK

Jacco Pitlo
Linda van Dorp

Palmpasen

zo 24 mrt 2024 om 10.00 uur

Witte Donderdag en Heilig Avondmaal

do 28 mrt 2024 om 19.30 uur

Goede Vrijdag

vr 29 mrt 2024 om 19.30 uur

1e Paasdag

zo 31 mrt 2024 om 10.00 uur

De Kerkdienst online.

Klik op onderstaande knop om de kerkdienst online bij te wonen of een Kerkdienst terug te kijken.

Online kerkdienst

vernieuwde wijkindeling

Onder het kopje "het consistorie" vindt u de vernieuwde wijkindeling met de daarbij behorende wijkouderling of pastoraal medewerker.